Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Dungeons and Dragons: Dark Alliance powstaje przy udziale R. A. Salvatore’a
Dynamiczne RPG Dungeons & Dragons: Dark Alliance powstaje w studiu Tuque Games. Gra opowiadać ma m.in. losy drowa Drizzta Do’Urdena i koncentrować się na efektownych walkach z przeciwnikami. Wcześniej jej premiera była zapowiadana na koniec roku 2020, ale została przeniesiona. Być może już w tym roku chwycimy za miecz (lub inną broń, także dystansową) i wspólnie z Towarzyszami Hali stawimy czoła siłom zła. Stanie się to także dzięki pisarzowi Robertowi Anthonemu Salvatore’owi, który współpracuje ze studiem podczas tworzenia gry.

To właśnie jemu uniwersum D&D zawdzięcza praktycznie cały regał związanych z nim utworów literackich, a także postać Drizzta Do’Urdena, który będzie głównym bohaterem gry. Można by wręcz rzec, że Salvatore miał spory wpływ na system D&D, rozwijając go fabularnie przez ponad 30 lat. Pisarz ten jest autorem też m.in. sagi DemonWars, a fani Gwiezdnych Wojen mogą jego nazwisko kojarzyć z książki Vector Prime, pierwszego tytułu literackiego osadzonego w realiach The New Jedi Order (nie jest to jedyne dzieło Roberta, w którym pojawiają się świetlne miecze). Jego powieści 22-krotnie zostały uznane za bestsellery przez New York Times.

Salvatore pomagał także w tworzeniu gier, warto wymienić tutaj chociażby Forgotten Realms: Demon Stone, gdzie był autorem fabuły, lub Icewind Dale: Heart of Winter. Zapewne mało osób wie, że jego dziełem były odpowiedzi botów w Quake 3: Arena, choć to raczej taka ciekawostka, niezwiązana z D&D.

Sam fakt, że autor kilkudziesięciu książek opisujących losy głównej postaci w grze uczestniczy w pracach nad nią, powinien być gwarantem zainteresowania fanów świata Zapomnianych Krain. Studio Tuque Games jak dotąd dało się poznać dzięki grze Livelock. Choć jest ona całkiem udanym tytułem, stanowi „tylko” izometryczną strzelankę. Czy deweloper dobrze wykorzysta mocne atuty, które są w jego zasięgu – dopracowane uniwersum i współpracę związanego z nim utalentowanego pisarza? Czas zyskany dzięki odroczeniu premiery powinien pomóc lepiej dopracować grę, która zmierza na komputery PC, a także konsole.

Źródło:
"Sodar" - GRY-OnLine
Klemens
2021-01-10 09:35:36
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow